media-day

STIHL International Media Day

Η STIHL υποδέχεται δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο, σε μία ημέρα ειδικά σχεδιασμένη για εκείνους

Στις 17 Σεπτεμβρίου 2019, στο Waiblingen της Γερμανίας, η STIHL άνοιξε τις πόρτες της και καλοσώρισε δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο στην Stihl International Media Day, για να απαντήσει σε απορίες τους αναφορικά με την ανάπτυξη της εταιρείας, τα μελλοντικά της σχέδια, αλλά και τα ήδη πεπραγμένα της για το έτος που πέρασε.

Οι δημοσιογράφοι είχαν την δυνατότητα να δοκιμάσουν πρώτοι οι ίδιοι τα νέα μηχανήματα της STIHL, που θα δουν το φως των αγορών τα επόμενα χρόνια, αλλά και να λάβουν απαντήσεις στα δικά τους ερωτήματα από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας. Τέλος πραγματοποιήθηκαν ξεναγήσεις στη γραμμή παραγωγής των λαμών για αλυσοπρίονα, αλλά και στη νέα μονάδα παραγωγής μπαταριών, όπου οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν οι ίδιοι την εφαρμοσμένη τεχνολογία της STIHL σε όλα τα επίπεδα από τον σχεδιασμό μέχρι και την παραγωγή των προϊόντων μας.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η αυξανόμενη σημασία, που δίνει η εταιρεία σε ισχυρά μοντέλα -τόσο βενζίνης όσο και μπαταρίας-  ήταν διάχυτα σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, αλλά και των προϊοντικών επιδείξεων, που περιελάμβανε το πρόγραμμα.

Δελτίο τύπου για την Stihl International Media Day,

  • Προκλήσεις: Καιρός, παγκόσμια πολιτική σκηνή και μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών

  • Η STIHL επενδύει στην ψηφιακή μετάβαση και ενισχύει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις
  • Έμφαση στα βενζινοκίνητα και επαναφορτιζόμενα: η STIHL παρουσιάζει πολλά νέα προϊόντα

Στο διάστημα από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2019, ο όμιλος STIHL πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Το αποτέλεσμα αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 6,1 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι. Αγνοώντας τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις, η αύξηση θα ανερχόταν σε 4,8% «Η αύξηση οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη ζήτηση για προϊόντα των υψηλότερων τιμολογιακών κλάσεων. Οι συνολικές πωλήσεις έδειξαν μικρότερη δυναμική. Καταφέραμε ωστόσο να κερδίσουμε μερίδια της αγοράς στον τομέα των βενζινοκίνητων μηχανημάτων», δήλωσε ο δρ Bertram Kandziora, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL, στη συνέντευξη τύπου της επιχείρησης που έγινε στις 17 Σεπτεμβρίου.

Οι πωλήσεις στα επαναφορτιζόμενα μηχανήματα παρουσίασαν αύξηση κατά διψήφιο αριθμό, ενώ η ζήτηση στα βενζινοκίνητα προϊόντα σημείωσε μικρή υποχώρηση. «Η ανάπτυξη των βενζινοκίνητων μηχανημάτων θα συνεχιστεί αμείωτα, ενώ παράλληλα θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη επαναφορτιζόμενων προϊόντων», τόνισε ο δρ Bertram Kandziora. Η μείωση των συναλλαγών αποδίδεται στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες της περασμένης Άνοιξης σε ορισμένες περιοχές βασικής σημασίας, με έντονη ζέστη και λίγη βροχή, αλλά και στις δύσκολες συνθήκες και στα εμπορικά εμπόδια στην παγκόσμια οικονομία. «Πολλοί αντιπρόσωποι είχαν ακόμα αποθέματα από το προηγούμενο έτος. Επομένως οι παραγγελίες για φέτος ήταν μάλλον περιορισμένες», είπε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Μικρή αύξηση των πωλήσεων παγκοσμίως

«Συνολικά, λόγω των δυσμενών συνθηκών στην αγορά, σημειώσαμε μόνο οριακή αύξηση στις πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η αδύναμη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας, οι αυξανόμενοι εμπορικοί περιορισμοί και η ακόμη ασαφής έκβαση του Brexit δεν βοηθούν την επιχείρησή μας. Υπάρχουν, ωστόσο, διαφορές ανάμεσα στις διάφορες αγορές», δήλωσε ο δρ Kandziora. Θετικές εξελίξεις υπήρξαν στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, εκτός από τη Ρωσία. Σ´ αυτή την εξέλιξη συνέβαλαν οι πωλήσεις στα επαναφορτιζόμενα προϊόντα, αλλά και στα βενζινοκίνητα προϊόντα. Για τη μείωση των πωλήσεων στη Ρωσία ευθύνονται κυρίως τα μεγάλα αποθέματα του προηγούμενου έτους. Ο λόγος για αυτό, ήταν το ξηρό καλοκαίρι του 2018. Σ' αυτό προστίθεται, όπως και πριν, η χαμηλή αγοραστική δύναμη. Οι πωλήσεις στην αγορά της Βόρειας Αμερικής έδειξαν μικρή αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Μια αγορά με μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης για τη STIHL είναι η Αφρική, όπου ωστόσο τα πραγματικά νούμερα προς το παρόν κινούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Η επιχείρηση θα ενισχύσει τις δραστηριότητες πωλήσεών της στη Λατινική Αμερική. Το 2020, η STIHL θα ανοίξει δική της θυγατρική στο Περού. Στις 31 Αυγούστου 2019, η STIHL αριθμούσε 16.823 συνεργάτιδες και συνεργάτες παγκοσμίως.

 

Αυξημένος κύκλος εργασιών στη γερμανική αγορά σε σύγκριση με πέρυσι

Παρά τις συνέπειες της ξηρασίας του 2018, η STIHL κατά τους πρώτους οκτώ μήνες της φετινής χρονιάς σημείωσε αύξηση των πωλήσεων στη γερμανική αγορά σε σύγκριση με πέρυσι. «Η αύξηση στα επαναφορτιζόμενα μηχανήματα και βενζινοκίνητα αλυσοπρίονα μας χαροποιεί. Αύξηση στις πωλήσεις είδαμε επίσης στα χλοοκοπτικά ρομπότ STIHL iMOW και στα πλυστικά υψηλής πίεσης. Είμαστε βέβαιοι ότι το φθινόπωρο, με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και με ελκυστικές καμπάνιες, θα έχουμε περαιτέρω ανάπτυξη», δήλωσε ο δρ Kandziora. Η γερμανική αγορά εξυπηρετείται από τη θυγατρική πώλησης της STIHL στο Dieburg της Έσσης, που φέτος τον Αύγουστο γιόρτασε την 50ή επέτειό της. Η επιχείρηση σημείωσε μεγάλη ανάπτυξη κατά τα τελευταία χρόνια. Από την επέκταση των εγκαταστάσεων διανομής της, το 2009, οι πωλήσεις της STIHL Dieburg αυξήθηκαν κατά 60 ποσοστιαίες μονάδες. Λόγω της συνεχιζόμενης ανάπτυξης και των αυξανόμενων απαιτήσεων της γερμανικής αγοράς, η STIHL επένδυσε πάνω από 25 εκατομμύρια ευρώ στην επέκταση των εγκαταστάσεων και χτίζει ένα νέο κτήριο για τις δραστηριότητες διανομής, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία κατά το τέλος του 2020.

 

Αύξηση του κύκλου εργασιών και της απασχόλησης στη μητρική εταιρεία

Ο κύκλος εργασιών της γερμανικής μητρικής, ANDREAS STIHL AG & Co. KG, αυξήθηκε με 2% στα 816 εκατομμύρια ευρώ. Ο αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε κατά 1,5%. Στις 31 Αυγούστου 2019, το προσωπικό αριθμούσε 5.032 συνεργάτιδες και συνεργάτες, από τους οποίους 3.564 στο Waiblingen, 381 στο Fellbach, 258 στο Ludwigsburg, 757 στο Weinsheim και 72 στο Wiechs am Randen. «Οι συνεργάτιδες και συνεργάτες μας αποτελούν τη βάση για την επιτυχία της επιχείρησης. Για τον λόγο αυτό, επενδύουμε μεγάλα ποσά στις εθελοντικές κοινωνικές παροχές για το εργατικό μας δυναμικό και στην εκπαίδευση και μετεκπαίδευση στη μητρική μας εγκατάσταση», δηλώνει ο δρ Kandziora. Επιπλέον, η STIHL διεύρυνε το διπλό πρόγραμμα εκπαίδευσής της με μαθήματα πληροφορικής και ψηφιακής διαχείρισης συναλλαγών.

 

Ανάπτυξη μακροπρόθεσμα, συγκρατημένη αισιοδοξία βραχυπρόθεσμα

Αναφορικά με τις επιχειρησιακές προοπτικές, ο δρ Kandziora ανέφερε: «Όσον αφορά τον στρατηγικό σχεδιασμό μας, υπολογίζουμε σε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού, της επισφαλούς παγκόσμιας οικονομίας και των παγκόσμιων εμπορικών συγκρούσεων, είμαστε μόνο συγκρατημένα αισιόδοξοι για το άμεσο μέλλον». Στην Γερμανία, η STIHL αναζητά ειδικευμένους εργαζόμενους στους τομείς της ηλεκτρολογίας και των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής, της ανάπτυξης λογισμικού/υλικού, της ανάπτυξης ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων τεχνολογιών, της ανάπτυξης προϊόντων και της πληροφορικής. Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν περίπου 350 ανοιχτές θέσεις εργασίας στη μητρική εταιρεία. Στον τομέα της παραγωγής, η επιχείρηση δεν αναμένεται να ανοίξει νέες θέσεις στη Γερμανία για το υπόλοιπο έτος.

 

Η STIHL επενδύει στην ψηφιακή μετάβαση για βελτιστοποίηση των οφελών του πελάτη

Η μετάβαση σε ψηφιακές δομές, η αυξανόμενη σημασία των επαναφορτιζόμενων προϊόντων και οι νέες απαιτήσεις των πελατών στις ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι θέματα που αυτό τον καιρό απασχολούν πολλές επιχειρήσεις. Σ' αυτή τη φάση αλλαγής βρίσκεται σήμερα και ο τομέας των μηχανημάτων κήπου και δασικών εργασιών. Δρ Kandziora: «Έχουμε προετοιμαστεί για τη μετάβαση αυτή με υψηλές επενδύσεις στην εκπαίδευση και μετεκπαίδευση των συνεργατών μας, και στην τεχνολογία μπαταρίας, στην ηλεκτρονική και στη ρομποτική. Θα προωθήσουμε και θα βελτιστοποιήσουμε αυτή τη στρατηγική». Εκτός αυτού, η STIHL σχεδιάζει διάφορες αλλαγές στην πολιτική πωλήσεων και προϊόντων. Έτσι, μέχρι την Άνοιξη του επόμενου έτους, η επιχείρηση θα προσφέρει στους πελάτες της στη γερμανική αγορά ένα εύχρηστο ηλεκτρονικό κατάστημα στον ιστότοπο www.stihl.de για την παραγγελία προϊόντων. Παράλληλα, οι αντιπρόσωποι θα διατηρήσουν τη θέση τους ως προσωπικό σημείο επικοινωνίας με τους πελάτες και θα εξακολουθήσουν να προσφέρουν επίσης συμβουλές, οδηγίες και σέρβις. «Επιπλέον, επιδιώκουμε να βελτιστοποιήσουμε περαιτέρω τα προϊόντα, τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες της STIHL προκειμένου να είμαστε έτοιμοι για τις προκλήσεις που θέτουν οι μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς», ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL.

 

Πολλές νέες εμφανίσεις στον τομέα των επαναφορτιζόμενων και βενζινοκίνητων προϊόντων

«Για να είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ποικίλες απαιτήσεις των πελατών μας, θα επικεντρωθούμε σε ένα μεικτό χαρτοφυλάκιο από βενζινοκίνητα προϊόντα και επαναφορτιζόμενα μηχανήματα», δήλωσε ο δρ Kandziora. «Η ανάπτυξη των βενζινοκίνητων μηχανημάτων θα συνεχιστεί αμείωτα, ενώ παράλληλα θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη επαναφορτιζόμενων προϊόντων». Στη συνέντευξη τύπου της STIHL στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Μέσων Ενημέρωσης της STIHL παρουσιάστηκαν πολλά νέα προϊόντα:

Ο στόλος των φυσητήρων STIHL διευρύνθηκε με τρία ισχυρά μοντέλα. Το STIHL BR 800 C-E με δύναμη αέρα 41 N και δυνατό κινητήρα 4-MIX με ισχύ 3,2 kW είναι η νέα ναυαρχίδα των βενζινοκίνητων φυσητήρων. Με τον πρωτοποριακό πλευρικό διακόπτη εκκίνησης, ο χειριστής μπορεί να ξεκινήσει τον κινητήρα ξανά μετά από σύντομη διακοπή, χωρίς να κατεβάσει το μηχάνημα. Ο επαγγελματικός αυτός φυσητήρας προορίζεται ειδικά για αρχιτέκτονες τοπίων και δημοτικές επιχειρήσεις καθαρισμού. Η γκάμα των επαναφορτιζόμενων μηχανημάτων συμπληρώνεται με δύο νέους φυσητήρες χειρός: το STIHL BGA 200 και το STIHL BGA 86. Πρόκειται για αθόρυβα μηχανήματα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς περιορισμούς σε χώρους που είναι ευαίσθητοι στον θόρυβο. Ο φυσητήρας STIHL BGA 200 με δύναμη αέρα 21 N είναι κατάλληλος για το καθάρισμα μεγάλων εκτάσεων και θα είναι διαθέσιμος από τον Μάιο του 2020. Με δύναμη αέρα 15 N, ο φυσητήρας STIHL BGA 86 είναι ισχυρότερος από τον BGA 85 κατά 50% και θα είναι διαθέσιμος από τον Φεβρουάριο του 2020.
Ο επαναφορτιζόμενος κόφτης κλαδιών STIHL GTA 26 είναι ένα πρωτοποριακό, πολύπλευρο εργαλείο κοπής για ιδιοκτήτες κήπων και θα είναι διαθέσιμος από τον Νοέμβριο του 2019. Το μήκος λάμας 10 cm επιτρέπει κοπή κλαδιών, αλλά και τετράγωνης ή στρογγυλής ξυλείας. Τα μηχάνημα τροφοδοτείται με ενέργεια από ανταλλακτική μπαταρία 10,8 V και αποτελεί μέρος του νέου συστήματος επαναφορτιζόμενων προϊόντων AS της STIHL για την περιποίηση ιδιόκτητων κτημάτων και κήπων. Στο σύστημα αυτό ανήκει και το νέο επαναφορτιζόμενο ψαλίδι θάμνων και χόρτου STIHL HSA 26, που θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2020.
Το νέο αλυσοπρίονο STIHL MSA 220 C-B είναι το πιο ισχυρό αλυσοπρίονο στην γκάμα των επαναφορτιζόμενων προϊόντων STIHL και είναι ήδη διαθέσιμο. Με την υψηλή ταχύτητα της αλυσίδας του εξασφαλίζει γρήγορη εργασία, και είναι κατάλληλο ειδικά για την περιποίηση δασών, για ξυλοκατασκευές αλλά και για τη ρίψη και το καθάρισμα μικρών δέντρων.
Η τρίτη γενιά του βενζινοκίνητου αλυσοπρίονου STIHL MS 261 C-M θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2020 και θα προσφέρει απόδοση κοπής αυξημένη κατά 20% σε συνδυασμό με μειωμένο βάρος. Μετά από εκτενή ανασχεδιασμό, το μηχάνημα αυτό εντυπωσιάζει με τον βελτιστοποιημένο του κινητήρα και τα νέα εξαρτήματα κοπής.
Τα χλοοκοπτικά ρομπότ STIHL iMOW της σειράς 4 και 6 γίνονται ακόμα πιο έξυπνα, και ο χειρισμός τους μπορεί να γίνεται πλέον και μέσω smartwatch με την εφαρμογή iMOW. Νέα είναι επίσης η δυνατότητα σύνδεσης των ρομπότ iMOW στην τεχνολογία έξυπνου σπιτιού innogy SmartHome-System. Μελλοντικά θα υπάρχει επίσης δυνατότητα χειρισμού με φωνητικές εντολές μέσω του Amazon Alexa.
Με το STIHL RMA 765 V, η STIHL προσφέρει μια επαναφορτιζόμενη επαγγελματική μηχανή κοπής γκαζόν για χρήση από εταιρείες κηποτεχνικής και αρχιτεκτονικής τοπίων και τις δημοτικές υπηρεσίες. Η νέα μηχανή, που θα είναι διαθέσιμη από το 2020, διαθέτει ανθεκτικό περίβλημα από χυτό αλουμίνιο με ένθετο από πολυμερές και έχει πλάτος κοπής 63 cm.
Με το εργαλείο απομάκρυνσης ζιζανίων STIHL RG, οι δημοτικές υπηρεσίες, οι φορείς συντήρησης των οδών και οι αρχιτέκτονες τοπίων θα έχουν από τον Σεπτέμβριο του 2019 ένα νέο μηχάνημα στη διάθεσή τους για την ασφαλή απομάκρυνση ζιζανίων με κοπτικά μηχανήματα. Πρόκειται για μια προσαρμοζόμενη κεφαλή που, αντί για περιστρεφόμενο νήμα ή μεταλλικό εξάρτημα, διαθέτει δύο παλινδρομικά μαχαίρια που κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις. Έτσι μειώνεται αισθητά ο κίνδυνος να προκληθούν ζημιές από πετραδάκια ή χαλίκια που εκσφενδονίζονται.

 

Επέκταση του καταστήματος επώνυμων προϊόντων STIHL σε περισσότερες χώρες

«Η STIHL συγκαταλέγεται στις μάρκες που ενθουσιάζουν και ξυπνούν συναισθήματα σε ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Για να ενισχυθεί αυτό το δέσιμο, δημιουργήσαμε το νέο κατάστημα επώνυμων προϊόντων STIHL», δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL. Στις επτά κολεξιόν – Heritage, Home, Urban, Wild Kids, Nature, Timbersports-Fan και STIHL-Fan – οι πελάτες και οπαδοί μπορούν να βρουν ειδικά σχεδιασμένα είδη ρουχισμού, ξύλινα παιχνίδια, ιστορικά μοντέλα και συλλεκτικά είδη. Όλα τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα ειδικά για το κατάστημα της STIHL. Τα προϊόντα διατίθενται μέσω των αντιπροσώπων αλλά και σε ηλεκτρονικά καταστήματα, όπως το www.stihl-markenshop.de. Το ηλεκτρονικό κατάστημα που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο στη Γερμανία και στην Αυστρία επεκτείνεται τώρα και σε άλλες χώρες.

 

STIHL TIMBERSPORTS® WM 2019 για πρώτη φορά στην Πράγα

Στις 1 και 2 Νοεμβρίου, η επίλεκτοι του πρωταθλήματος STIHL TIMBERSPORTS® Series θα συναντηθούν στην τσεχική πρωτεύουσα της Πράγας για να αναμετρηθούν στη διεθνή τελική φάση του πρωταθλήματος 2019. Η σημερινή κυπελλούχος και μεμονωμένοι πρωταθλητές από την Αυστραλία θα αγωνιστούν για να υπερασπιστούν τη θέση τους στην κορυφή και να αμυνθούν έναντι του δυνατού ανταγωνισμού από την Ευρώπη και τα υπερπόντια. Για πρώτη φορά, η τσεχική πρωτεύουσα της Πράγας θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα STIHL TIMBERSPORTS® 2019, προσφέροντας ένα εξαιρετικό χώρο διοργάνωσης με το επιβλητικό ιστορικό Industrial Palace.